Sabtu, 23 Julai 2011

Hari mewarna

Terujahnya aku melihat gelagat anak-anakku di pagi hari ini....awal pagi lagi kami sekeluarga dah bersiap-siap almaklumlah hari ini anak ku si Dhilah terlibat dalam pertandingan mewarna Kelab Nuri 2011....

kira-kira jam 8 pagi aku daftarkan anak ku mengikut kategori umur...hehehe...daftar je dah dapat hadiah dah...macam-macam ada...sarapan pagi disediakan untuk anak yang mengambil bahagian, buku Kelab Nuri, pensil warna, baju T yang ada lambang Bank Rakyat  dan memang seronok la kelab Nuri ni...Tahun depan nak ikut lagi la.....

sebelum acara bermula, semua anak-anak yang terlibat diminta bersenam beramai-ramai....waaaa....seronoknya....ada yang tak seronok...

apa lagi anak ku pula menangis....biasala kan ni la pertama kali dia melibatkan diri bersama orang ramai...macam-macam perasaan dia kot...hehehe..tapi aku kan ada sebagai ibu dan pendorong tetapnya...kejap je perasaan takut tu...

mewarna pun dah bermula...aku biarkan anak ku buat hal sendiri...aku jadi penonton je la sambil pemberi semangat kepadanya...



 

ini la hasil dari tangan anak ku....biarpun tak menang namun bagi ku dia la pemenang sebab dia dapat melawan perasaan takutnya diawal-awal acara...tahniah anakku..

 apa kes pla gambar di atas ni???....
emmm....syukur alhamdulillah...anak ku bertuah mendapat hamper melalui cabutan no bertuahnya iaitu no 250....tapi tengok la gelagat adiknya..hehehe...kakak yang dapat hadiah dia pun nak juga berebut...baik la time tu hamper tak terkoyak kalau tak malunya aku....isk isk isk....



ok la, mudah-mudahan kita semua akan berjumpa tahun hadapan dalam program yang sama yea....bye jumpa lagi....
http://rostinimajin.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...