ku di sini

Sabtu, 14 Februari 2015

CARA & DOKUMEN YANG DIPERLUKAN PINDAH TEMPAT AMBIL LESEN MOTOSIKAL

Assalammualaikum...aku nak kongsi kepada sesiapa yang tertanya2 macam aku dulu la pasal mau pindah tempat pengambilan lesen ni...sebenarnya bukan aku yang nak pindah tapi adik aku..
dulu dia ambil lesen di pulau labuan tapi sampai separuh jak sebab berpindah tempat tinggal...dari akademi memandu Labuan pindah ke Sekolah Memandu Jesselton,Kota Kinabalu..
Perkara2 yang diperlukan ialah
1....sediakan surat rasmi permohonan perpindahan tempat ( dalam surat tu ada nama cikgu yg pernah mengajar, tahun bila belajar dan jumlah wang yang perlu di bayar kepada sekolah memandu yang lama )
2....bwa la dokumen diri dan semua sijil yang pernah dikeluarkan oleh sekolah lama...
3....sekolah lama akan keluarkan surat perpindahan tempat belajar...
4....surat perpindahan tersebut bawa la ke sekolah memandu yang baru tu...
5....selesai....

peringatan**cuba soal selidik dahulu di sekolah memandu di tempat baru tentang perpindahan tersebut...pis yooo....

ini jak la yang dapat aku tolong sediakan untuk adik aku hari tu...emmm...
#ambillesentau
#ingatlahorangtersayang


http://rostinimajin.blogspot.com

1 ulasan:

  1. Hello, ada salinan surat rasmi permohonan perpindahan tempat memandu yang boleh dikongsikan?

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...