Rabu, 15 Jun 2011

ubat pedas





korang kenal tak logo kat atas tu?...sapa tak kenal CNI kan....aku bukan nak buat kacau pun kat logo tu cuma aku nak tag kat blog yang produk ni pun aku kerap gunakan...aku suka guna kan produknya seperti:

CNI Fire-Sens Mentholated Rub


CNI Fire-Sens Mentholated Rub
RP(WM) RM7.70
RP(EM) RM7.70






gambar kat atas ni mesti ada dalam beg kalau nak jalan jauh....contohnya kalau nak balik kampung ke, melancong ke tempat lain ke....
ubat-ubatan ni kira penting juga la...ala sebagai persediaan je..mana la tau sakit perut ke, tulang terasa lenguh-lenguh ke....watever la...tapi aku yakin menggunakannya...

anak-anak pun dah kenal ubat ni...kalau ku minta tolong ambik kan ubat pedas ni la dalam otak fikiran dorang....memang pun pedas...berbalas kalau ada rasa sakit....hehehe


p/s~~~kalau nak tau tahap kepedasannya jom la cuba...harga pun berbaloi-baloi...hehehe~~~

http://rostinimajin.blogspot.com

1 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...