ku di sini

Rabu, 4 Januari 2012

hari pertama di tahun 2012

Hai sayang ibu....Nurul Fadhilah @ Dhilah @ Gadis...hehehe...ni la hari pertama di tahun baru anakku ke sekolah...ewah ewah...naik motor nampak..."ayah, hari ini mesti beli helmet untuk anak kesayangan tu...suka sangat la tu naik motor"....

di hari pertama ini juga aku seperti ibu-ibu di dunia ini yang mempunyai anak yang bersekolah sudah pasti sibuk menunaikan tanggungjawab kepada anak-anak dan suami serta rumahtangga....

setelah selesai menunaikan tanggungjawab kepada Allah swt, aku tidak mempunyai masa untuk tidur semula...pakaian kerja suami dan anak perlu digosok...setelah siap aku sibuk pla memandikan anak-anak...aku nak pastikan kedua-dua anak aku siap sebelum aku bertolak ke tempat kerja...
anakku yang bersekolah bertolak ke sekolah tepat jam 7.10am..tu la masa yang telah ditetapkan dalam keluarga kami..hehehe...

aku ada masa sikit lagi untuk mengurus anak yang kedua...masak sarapan dan tengahari sekali...dah bagi makan dan minum susu, 8.30 pla anak ku masuk buaian...hehehe..supaya aku mudah ke kerja...aku tidak suka dengar tangisan anak semasa aku nak pergi meninggalkannya...


8.45am..aku bertolak...ayah yang hantar...ada 2 minit sebelum jam 9 aku sampai di pejabat...tu la senario kehidupan aku sekarang sejak 12/12/11....

Ya Allah, permudahkan la segala urusan ku, urusan menjaga anak-anak ku, urusan menjaga suamiku, urusan menjaga rumahtanggaku...lindungilah setiap langkah kakiku melangkah keluar dan balik ke rumah...amin...



http://rostinimajin.blogspot.com

3 ulasan:

  1. Yah begitulah, backlink dari google ini memang perlu untuk kita kejar dan kita dapatkan

    BalasPadam
  2. Kabar Baik Untuk Para pencinta Game Karena di Bulan januari ini Sudah keluar Game RPG Online Terpopuler Se-Asia Penasarankan Game nya Seperti apa??? Kalian bisa dilihat game nya dari link di bawah yaaa

    BalasPadam
  3. artikelnya sangat bagus, terima kasih telah membagi informasi tersebut

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...