Khamis, 5 Januari 2012

doa masuk tandas

"aik,masuk tandas pun nak baca doa ke?"..aku pernah kena tanya soalan macam ni...ala, kawan bukan seagama..tapi sekarang tak tau pula kalau doa ini diamalkan ke atau sengaja tak dipeduli..apa-apa pun terpulang kepada sesorang yang itu...yang penting panduan semua dah ada cuma kita yang fikirkan untuk diri kita...

so, di sini aku nak ambik kesempatan untuk berkongsi sedikit yang sangat berguna pada diriku atau ianya sekadar bahan bacaan untuk korang...

jom, mulai hari ini mari la kita sama-sama mengamalkannya:


DOA MASUK TANDAS

 

DOA KELUAR TANDAS


http://rostinimajin.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...