ku di sini

Khamis, 27 Jun 2013

Lahirnya Puteri Kedua

assalammualaikum wbt....mau update sikit pasal blog aku ni...
alhamdulillah buat masa ni aku dalam keadaan sihat..almaklumla dalam keadaan berpantang..berpantang tu pantang juga, baby tido aku buat kerja sikit la...
emmmm...mau cerita sikit la pengalaman bersalin anak yang ketiga puteri yang ke dua ni...
banyak sangat dugaan aku semasa dan selepas bersalin..
ok la...nak kongsi sikit la...sebenarnya aku dan suami berhasrat sangat supaya aku dapat bersalin di Pulau labuan..namun hasrat tu terkubur apabila kami suami isteri bercadang untuk pindah ke Kota Kinabalu...maksudnya kena bersalin di Hospital Likas la nampaknya...klu nak cerita panjang sgt..semua ini bersangkut paut juga pasal kesihatan aku...

oh ya...21-06-2013 kira2 jam 10 pagi aku melapor diri masuk wad di Hospital Likas..biarpun belum terasa sakit nak bersalin, aku dan suami mengambil keputusan meminta bersalin secara elektif iaitu pembedahan...masa tu kandungan dalam usia 41 minggu 3hari...
malam tu aku diarahkan berpuasa dan keesokannya pada jam 8:30am aku dimasukkan ke wad pembedahan...takut sampai mengigil la...
kira2 jam 10:30 pembedahan selesai...suara anak kecil kedengaran..alhamdulillah...maka, lahirla lagi zuriat untuk suami tercinta...puteri la...


http://rostinimajin.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...